SHEIN nie tylko inwestuje w magazyny w Polsce, ale rozważa również otworzenie sklepu typu pop-up. Nie wiadomo jednak gdzie oraz kiedy miałby on powstać.
SHEIN mimo kilku głośnych i nieprzychylnych firmie wydarzeń, nadal dynamicznie rozwija się na rynku europejskim. Wśród krajów wzbudzających zainteresowanie giganta fast fashion znalazła się Polska. Firma nie tylko wynajęła ponad 50 tys. metrów kwadratowych w Panattoni Park Wrocław South Hub, ale, jak informuje portal wiadomoscihandlowe.pl, SHEIN myśli o otworzeniu sklepów typu pop-up w Polsce.
Sklepy pop-up to często wybierana przez SHEIN forma promocji. Do tej pory pojawiały się one w innych częściach Europy, takich jak na przykład Dublin, choć przedstawiciele firmy ogłosili, że utworzonych zostanie aż 30 sklepów tymczasowych w regionie EMEA.
– Nie zawsze reklamujemy się w tradycyjny sposób w prasie czy w telewizji, natomiast od początku jesteśmy bardzo widoczni w mediach społecznościowych, gdzie jest i generacja Z. Współpracujemy z influancerami, którzy uwielbiają nasze produkty i chętnie je polecają innym. Niedawno zaczęliśmy reklamować się w mediach tradycyjnych we Francji, taka kampania miała miejsce zimą zeszłego roku – mówiła Marion Bouchut, head of corporate communications and PR SHEIN France w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl.
– Mam nadzieję, że w przyszłym roku taki sklep pojawi się również w Polsce. Koncept jest bardzo skutecznym narzędziem promocji. Pop-up store działają zwykle 3-5 dni, przeważnie w dużych miastach i każdego dnia mamy w nich od 2 tys. do 3 tys. odwiedzających – dodaje portalowi wiadomoscihandlowe.pl przedstawicielka SHEIN.
Na ten moment zarówno lokalizacja, jak i przybliżony termin powstania sklepu typu pop-up w Polsce nie są znane. Dotychczas tego rodzaju miejsca pojawiały się w centrach handlowych, przy ulicach czy w innych mniej oczywistych miejscach, np. związanych z kulturą. Nie ma również pewności co do tego, czy przedstawiciele SHEIN wybiorą duże miasto, ponieważ, jak pokazuje historia, kilka pop-upów marki pojawiło się w mniejszych miejscowościach.
Gigant fast-fashion poinformował, że w ciągu najbliższych pięciu lat przeznaczy 85 milionów dolarów na inicjatywy ESG w ramach swojego planu „evoluSHEIN”. Podana kwota jest dodatkiem do 70 milionów dolarów, które firma rozdysponowała w kwietniu br.
Szwedzka marka modowa planowała złożenie pozwu już od 2021 roku, kiedy SHEIN nie było tak popularne. H&M zdecydował się jednak wnieść pozew po tym, kiedy podobną sprawę założyli 11 lipca b.r. niezależni projektanci.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS