A A+ A++

W Warszawie odbyła się prezentacja zmodernizowanego Modelu 3. Po sześciu latach od debiutu i ponad 2 milionach wyprodukowanych egzemplarzy przyszedł czas na drugi już w karierze tego modelu lifting. Co się zmieniło? Zastosowano m.in. węższe reflektory z przodu i mniejsze z tyłu, pojawiły się nowe kolory lakierów (Ultra Red i Stealth Grey), przeprojektowano zderzaki. Ta ostatnia zmiana – wraz z felgami o nowym kształcie – ma pozytywnie wpłynąć na aerodynamikę auta, a to oznacza większy zasięg. Standardowa odmiana przejedzie teraz wg. danych producenta 554 km na jednym ładowaniu, czyli o 11 proc. więcej niż w poprzedniku. Wersja Long Range pokona 678 km, czyli o 13 proc. więcej.

Tesla Model 3

mat. prasowe

We wnętrzu pojawił się ekran dotykowy z tyłu. Pasażerowie mogą za jego pośrednictwem sterować m.in. klimatyzacją i systemami rozrywki. Z kolei przedni wyświetlacz ma ten sam rozmiar, co wcześniej (15,4 cala), ale dzięki cieńszej ramce przekątna ekranu jest większa. Dodano głośniki (system składa się z 17 głośników, dwóch subwooferów i dwóch wzmacniaczy w wersji Long Range oraz z 9 głośników, jednego subwoofera i wzmacniacza w odmianie z napędem na tylne koła), pojawiło się oświetlenie ambientowe i wentylacja przednich siedzeń. Zniknęły dźwigienki na kolumnie kierownicy. Nie ma już ani tej odpowiadającej za … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrudny teren działań. „To była przyjemność” (ZDJĘCIA)
Następny artykułWojewódzki Konkurs Produktów Tradycyjnych „Tygiel Smaków 2023” rozstrzygnięty