A A+ A++

Na kanale social media Katarzyny Nosowskiej pojawiła się nowa reklama napoju roślinnego Alpro. Piosenkarka postanowiła naśladować Caroline Derpinski. To nie spodobało się celebrytce i zażądała przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne.

[Aktualizacja 13.07.2023, godz. 12:00]

W środę 12 lipca br. Caroline Derpienski poinformowała, że przekazała sprawę w ręce swojego pełnomocnika. 

– Naszym zdaniem reklama Danone, trafiająca także do osób nieletnich, daleko wykracza poza sferę dozwolonej satyry i konwencji żartu; narusza moje dobra osobiste, stanowi przejaw hejtu, mowy nienawiści i gaslightingu. Treść i forma reklamy w naszej ocenie wypełnia nadto przesłanki nieuczciwej konkurencji, jest sprzeczna z zasadami współżycia społecznego i i dobrymi obyczajami, a także ze zwyczajnym poczuciem przyzwoitości – napisano w oświadczeniu.

Celebrytka dodała, że zostały podjęte kroki prawne, zgodnie z którymi Derpienski żąda od firmy Danone oraz Katarzyny Nosowskiej przeprosin i wpłaty 50 mln złotych na wybrany cel charytatywny. 

Publikacja 08.07.2023

Marka Alpro od dawna angażuje celebrytów i influencerów do promowania swoich produktów. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Alpro zaprosiło do współpracy Borysa Szyca, który w reklamie próbowałi dość nieporadnie zrobić roślinne smoothie.

Tym razem Alpro reklamuje Katarzyna Nosowska, która na swoim Instagramie zebrała aż pół miliona obserwujących. Piosenkarką stworzyła wideo, w którym widzimy produkty marki, a ona sama jest ubrana w jaskrawą sukienkę i bogatą biżuterię, a na twarzy ma karykaturalny makijaż. Nosowska odpowiada na pytania swoich fanów z amerykańskim akcentem i opowiada im o swojej stylizacji. Następnie wyjaśnia, dlaczego po 3-miesięcznym pobycie w Stanach Zjednoczonych postanowiła wrócić do Polski.

– Smauczneugoł! Część pierwsza unikatowego wywiadu z Kate Nosauski, która zaraz po wywiadzie wykonała absolutną sztos figurę i wypiła kolejno kawę z owsianym, potem kawę z kokosowym, a potem kawę z migdałowym – czytamy pod filmem z reklamą marki. 

Okazuje się, że cała kreacja Nosowskiej jest nawiązaniem do postaci Caroline Derpinski – polskiej celebrytki, która pojawiła się jakiś czas temu na imprezowych ściankach. Caroline od początku przedstawiała się jako Polka robiąca karierę w Stanach Zjednoczonych, ale szybko się okazało, że jej historia jest w dużej części zmyślona. Mimo to celebrytka pojawiła się na językach wielu ludzi i szybko stała się bohaterką memów.

Oczywiście i tym razem Caroline postanowiła wykorzystać zamieszanie wokół swojej osoby i postanowiła skomentować tę parodię na swoim instagramowym koncie:

Czy marka doceni taką formę promocji?

PS „Dobry głos dla firm” – kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską

ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSprawdź projekty, na które będzie można zagłosować w BO
Następny artykułLokomotywa poświęcona Ulmom będzie kursować do Berlina