A A+ A++

Właściciel marki Thomas Cook, chińska firma Fosun, planuje uruchomienie w czerwcu internetowej agencji turystycznej, która będzie działać pod nazwą upadłego biura podróży.

Chiński konglomerat Fosun Tourism Group zatrudnił kilku wysoko notowanych menedżerów, którzy wcześniej pracowali w brytyjskim Thomasie Cooku – donosi portal branżowy Travel Weekly. W czerwcu bowiem Thomas Cook znów ma zacząć działać – tym razem nie będzie jednak touroperatorem, ale internetowym agentem turystycznym.

Wspomniani pracownicy to Alan French, który wcześniej był głównym strategiem firmy, a teraz ma odpowiadać za biuro jako jego prezes, Phil Gardner, w Cooku szef działów sprzedaży, e-commerce i marketingu, w nowej roli dyrektor marketingu, oraz Raj Sharma, który będzie nadzorował dział finansowy.

CZYTAJ TEŻ: Marka Thomas Cook powróci w 2020 roku

Powołując się na doniesienia „The Times”, Travel Weekly pisze, że w ciągu dwóch tygodni Fosun wystąpi też o licencję ATOL dla Thomasa Cooka (forma zabezpieczenia działalności turystycznej opartej na transporcie lotniczym w Wielkiej Brytanii, odpowiednik naszej gwarancji ubezpieczeniowej).

Fosun Tourism Group był największym udziałowcem Grupy Thomas Cook, która zbankrutowała we wrześniu zeszłego roku. Firma zaangażowała się mocno w ratowanie koncernu – chciała na ten cel wyłożyć 450 milionów funtów, za które miała przejąć 75 procent udziałów w części touroperatorskiej Cooka i 25 procent w liniach lotniczych.

Z … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMagazyn turystyczny – sposób na zatrzymanie klientów
Następny artykułBrytyjski parlament podjął decyzję ws. brexitu. Teraz wszystko w rękach królowej