– Pewnego wieczoru rozmawialiśmy na czacie o modzie kupowania bluz przez absolwentów z logo ich szkoły. Zaczynała ona gościć w polskich szkołach na wzór amerykańskich uczelni. Pomyśleliśmy, że fajnie byłoby je zorganizować dla nas i naszych kolegów i koleżanek – mówią Wiktor Rostkowski i Aleksander Paczek, założyciele marki MerchUp.
Pełni zapału postanowili sami zająć się ich produkcją. Jednak najpierw zbadali rynek. Zrobili to w prosty, choć wówczas jeszcze nieoczywisty sposób – założyli fanpage’a na Facebooku. 10 lat temu social media nie były jeszcze tak rozbudowane, jak obecnie, a jednak przez jedną noc udało im się uzyskać około 500 like’ów i duże zainteresowanie. Wówczas była to już oznaka popularności. Postanowili działać. Zarobione przez wakacje 2 tys. zł zainwestowali w prototypy bluz, projekt wykonała koleżanka, a pierwsze zamówienia zrealizowali w formie płatności z góry. I tak zaczęła się toczyć kula śnieżna.
Czytaj też: Michael Jordan znów przechodzi do historii. Sprzedaje drużynę NBA z 20-krotnym zyskiem
BluzUp. Od zera do pierwszego miliona przychodu
Wikto … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS