Za miesiąc odbędzie się premiera najnowszej gry Daedalic Entertainment, która dotychczas nie błyszczała pod względem oprawy. Twórcy jednak przygotowali nowy zwiastun The Lord of the Rings: Gollum i tym razem możemy sprawdzić kilka ładnych miejscówek. Wszystko za sprawą odpowiedniej technologii.
The Lord of the Rings: Gollum wychodzi z cienia i jednym z ostatnich, głośnych tematów związanych z grą był płatny, elficki język oraz bardzo duże wymagania sprzętowe gry. Tytuł potrzebuje naprawdę solidnego PC, by zainteresowani mogli doświadczać opowieści w dobrych warunkach.
Teraz deweloperzy potwierdzili, że produkcja otrzyma wsparcie ray tracingu i DLSS 3 – Daedalic Entertainment współpracowało z firmą NVIDIA, by podkręcić oprawę, więc na odpowiednich urządzeniach The Lord of the Rings: Gollum może zaoferować przyzwoitą grafikę.
Mam jednak wrażenie, że najważniejsze w przypadku Golluma będzie rozgrywka, ponieważ deweloperzy muszą zapewnić angażujący gameplay, by gracze chcieli eksplorować kolejne lokacje. Jak wiadomo bohater przygody Daedalic Entertainment nie jest urodzonym wojownikiem, więc w tym wypadku mamy często chować się w cieniu, omijać wrogów, a same pojedynki będą podobno ostatecznością.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS