Ubisoft pracuje nad pełnym odświeżeniem serii Splinter Cell. Reboot gry ma w następnych latach trafić na konsole aktualnej generacji oraz komputery osobiste, ale francuska korporacja podobno planowała jeszcze jeden tytuł. Splinter Cell Hunters został anulowany przed pokazem.
Ubisoft w ostatnim czasie potwierdził anulowanie kilku produkcji, ale tak naprawdę część gier nigdy nie została zapowiedziana. Firma po prostu wspomniała, że tytuły znajdował się w przygotowaniu, jednak w pewnym momencie zrezygnowano z ich realizacji.
Na tej liście mógł znajdować się Splinter Cell Hunters – jeden z testerów podzielił się szczegółami pozycji i choć informacje pojawiły się na 4chanie, to jednak konkrety pozwalają sądzić, że taki tytuł faktycznie powstawał.
Splinter Cell Hunters był tak naprawdę kolejną próbą firmy na gatunek Battle Royale – 28 graczy podzielonych na grupy składające się z dwóch zawodników trafiali na mapę i zadaniem śmiałków było wyeliminowanie odpowiednich celów (HVT). Jednocześnie niezbędne było zwracanie uwagi na inne osoby oraz SI.
Po pozbyciu się (HVT), zawodnicy zajmowali się napadaniem na skrytki z łupami, by ostatecznie trafić do punktu ewakuacji i opuścić mapę.
Twórcy wpadli na ciekawy pomysł, ponieważ śmierć w Splinter Cell Hunters nie kończyła zabawy, a zamiast tego zawodnik trafiał do drużyny najemników z wybranym wyposażeniem i dopiero zabicie innego gracza, pozwalało wrócić do rozgrywki jako szpieg. W grze pojawił się nawet system zdrajcy, który był aktywowany po zabiciu swojego partnera, ale tester nie zdradził dodatkowych szczegółów dotyczących mechaniki.
W Splinter Cell Hunters nie zabrakło progresji, awansów, różnych operatorów, klas, gadżetów i ogólnie można odnieść wrażenie, że całość znajdowała się w zaawansowanej fazie produkcji. Mimo to Ubisoft zdecydował się anulować projekt.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS