A A+ A++

ID.272.22.2019

Ogłoszenie nr 510005631-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Powiat Chojnicki: DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621372-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.22.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Chojnickim. Tablice muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów, w rozdziale 6 i załączniku nr 13 (j. t. Dz. U. z 2017, poz. 2355 ze zm.) Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór starych tablic rejestracyjnych będących w magazynie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Chojnicach w wyznaczonym przez zamawiającego terminie i ich złomowanie. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych wg wzorów określonych w załączniku Nr 13 do w/w rozporządzenia w rodzajach i ilościach jak niżej: L.p. Rodzaj tablicy Jednostka Ilość 1. Tablice zwyczajne – samochodowe jednorzędowe kpl. 8000 – samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) kpl. 50 – samochodowe dwurzędowe kpl. 99 – samochodowe jednorzędowe (przeznaczone do przyczep) szt. 792 -samochodowe dwurzędowe do przyczep szt. 99 – motocyklowe szt. 693 – motorowerowe szt. 198 2. Tablice indywidualne – samochodowe jednorzędowe kpl. 15 – samochodowe dwurzędowe kpl. 5 – motocyklowe szt. 10 3. Tablice zabytkowe – samochody jednorzędowe kpl. 30 – samochodowe dwurzędowe kpl. 30 – motocyklowe szt. 30 4. Tablice tymczasowe -samochodowe jednorzędowe kpl. 1 -samochodowe dwurzędowe kpl. 1 -jednorzędowa na przyczepy szt. 1 -dwurzędowe na przyczepy szt. 1 – motocyklowe szt. 1 – motorowerowe szt. 1 5. Wtórniki – samochodowe jednorzędowe szt. 300 – samochodowe dwurzędowe szt. 10 – motocyklowe szt. 30 – motorowerowe szt. 15 – bagażnik szt. 150 6. Tablice profesjonalne -samochodowe jednorzędowe kpl. 5 -jednorzędowe na przyczepy szt. 5 -motocyklowe szt. 5 -motorowerowe szt. 5 Zamawiający zastrzega, że ilości tablic podane w w/w tabeli, są jedynie wielkościami szacunkowymi zapotrzebowania i ich rzeczywiste wykorzystanie może być nieco mniejsze od podanego do 20 %. Określone wyżej orientacyjne ilości tablic mogą ulec zmianie w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania: posiadać ważny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (j. t. Dz. U. z 2017, poz. 2355 ze zm.) – wydany przez Instytut Transportu Samochodowego na wszystkie rodzaje tablic (lub inny równoważny). Zamawiający wymaga, aby wzory i jakość dostarczanych tablic była zgodna z obowiązującymi w danej chwili przepisami prawa t.j. wyżej wymienionego rozporządzenia. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Dziale C SIWZ – Istotne postanowienia do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44316400-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189654.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: ALKO Zakład Produkcyjno- Usługowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Tuwima 23
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 212907.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 212907.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238676.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA 

Zamieszczono w BZP w dniu 13.01.2020 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń + strona internetowa.

Zdjęto …..

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNieoficjalny wynik WOŚP w Strykowie to ponad 88 tysięcy złotych
Następny artykułKosmiczny wynik w Białej Piskiej. To był rekordowy finał WOŚP!