A A+ A++

Chyba każda branża zna sporo podobnych przypadków: przedsiębiorstwo przygotowuje atrakcyjną ofertę, pod względem jakości wyprzedza konkurencję o kilka długości. Jednak przez permanentne problemy z pozyskiwaniem klientów zostaje wchłonięte przez któregoś z niedawnych rywali.

Przyczyna? Niedostatki marketingowe – konsumenci często wybierają nie produkt, a wyobrażenie o nim. Internet dostarcza mnóstwo narzędzi, za pomocą których można skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Podstawą będzie pozycjonowanie firmowej strony www. Strategię SEO trzeba dopracować indywidualnie

Wyszukiwarka Google stanowi bodaj najpopularniejszą usługę w całej globalnej sieci. W Polsce korzysta z niej średnio 14,8 miliona osób dziennie i 26,4 mln w skali miesiąca – czyli ponad 94% wszystkich krajowych internautów. Zdecydowanie największy zasięg (serwisy z miejsc 2-3 docierają do ok. 75% użytkowników) sprawia, że to właśnie tutaj należy upatrywać największych szans na biznesowy sukces. Pokazują to rezultaty firm, które postawiły na pozycjonowanie stron www oraz pozostałe metody promocji w Google (np. reklamy w wyszukiwarce). Według ekspertów z agencji marketingowej INSEO awans do TOP 3 rankingów na istotne w branży zapytania internautów przekłada się o wzrost liczby wejść na witrynę nawet o ponad 400%! Zwiększenie widoczności marki w internecie automatycznie przynosi więcej zapytań ofertowych oraz realnych transakcji – a przecież firma odnosi realne korzyści wizerunkowe wynikające z poprawy rozpoznawalności brandu.

Google systematycznie udoskonala algorytmy. Po pierwszych sukcesach nie wolno spocząć na laurach

Trzeba przy tym zdawać sobie sprawę z faktu, że w pozycjonowaniu stron www nie istnieje uniwersalna, niezawodna strategia, która sprawdzi się w każdym przypadku. Gdyby tak było, wszystkie firmowe strony internetowe tworzone byłyby według jednego sprawdzonego szablonu. Tymczasem chodzi o to, żeby być wyżej niż konkurencja – czyli zbudować taki serwis, który roboty Google uznają za bardziej przydatną dla użytkowników. Rankingi wyszukiwarki tworzone są na podstawie ponad 250 różnych czynników, z których każdy ma nieco inną wagę. Ponadto oczywistym jest, że nie wszystkie z nich są oficjalnie prezentowane i omawiane w publikowanym przez Google podręczniku dla webmasterów. Specjaliści SEO często na własną rękę odkrywają kolejne zależności w algorytmie, które pozwalają im na lepsze dostosowywanie stron do najświeższych wymogów wyszukiwarki. Usługi profesjonalistów, którzy mogą pochwalić się realnymi dokonaniami w dziedzinie pozycjonowania, są zatem dla przedsiębiorców z innych branż niezwykle wartościowe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWażna inwestycja w Gdańsku. Drogowcy poszerzą “wąskie gardło” na ul. Kartuskiej
Następny artykułKliknął link – stracił trzy tysiące