A A+ A++

Tam, gdzie jest nagie ciało kobiety, pojawia się uwaga, pożądanie, ale także pogarda i uprzedmiotowienie. Ciało to najczęściej opakowywany, promowany i sprzedawany produkt XX wieku. Przez media i marketing cierpiała Pamela Anderson. I dzisiaj każdy powinien obejrzeć o niej dokument.

Końcówka lat 90. Czas mojej podstawówki. Żadna kobieta nie wzbudzała takiego zainteresowania moich kolegów jak Pamela. Pamiętam, jak jeden z nich wpadał do mnie i obsesyjnie przeglądał prasę w poszukiwaniu zdjęć, plakatów czy plotek. Pytał, czy może sobie wyciąć i zabrać. Na wakacjach z rodzicami szukałam dla niego pocztówki z wizerunkiem gwiazdy serialu “Baywatch. Słoneczny patrol”. Reszta kolegów się obraziła, bo dostali widoczki z Lido di Jesolo.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRatuj Życie w 1 Sekundzie: Europejski Dzień Numeru Alarmowego 112
Następny artykułJaworzno mało znane – Szczakowskie osobliwości