A A+ A++

Zgodnie z prawem pracy, aby zapewnić funkcjonowanie toalety ogólnodostępnej w godz. Od 10 do 22 potrzebni są co najmniej 4 pracownicy – wyjaśnia firma prowadząca toaletę na zakopiańskich Krupówkach cytowana przez Polsat News.

Jak wyjaśniają przedstawiciele spółki, miesięczne koszty pracownicze wynoszą niespełna 15 tys. zł biorąc pod uwagę 1,5 etatu na każdy dzień roboczy oraz umowy zlecenie na weekendy, a koszty wynajmu lokalu, opłaty za prąd, wodę, kanalizację oraz środki chemiczne to kolejne ok. 12 tys. zł. Firma przekonuje, że przy około 100 osobach dziennie korzystających z toalety, firma wychodzi niemal na zero.

“Toalety Grozy” na Krupówkach to po prostu toalety prowadzone w warunkach legalnych podstaw biznesowych stworzonych dla przedsiębiorców w Polsce, przy obecnych kosztach energii, stawkach podatkowych i obciążeniach składkami ZUS – wskazuje właściciel cytowany przez Polsat News.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułЗеленський призначив екс-голову Київської ОВА Кулебу заступником керівника Офісу президента
Następny artykułPomogli samotnie mieszkającej seniorce