A A+ A++

TVN jedenastą serię „Top model” pokazuje w środy o godz. 21.30 począwszy od 7 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 835 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,49 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,90 proc. w grupie kobiet 25-49 z miast – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl – tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej osób obejrzało trzeci odcinek „Top model 11”. Zgromadził przed telewizorami 980 tys. widzów.

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 180 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu dziesiątą odsłona formatu. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,02 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 9,24 proc. w 4+ i 13,73 proc. w 16-49.

W paśmie nadawania jedenastej serii „Top model”, czyli w środy między 21.35 a 23.08 TVN ma 7,97 proc. udziału. Stacja zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 (9,53 proc. udziału), trzecie miejsce zajmuje TVP2 (7,83 proc.), a czwarte – TVP Info (5,29 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 i wśród kobiet 25-49 z miast TVN jest liderem.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Dom w cenie mieszkania” i „Smaki Dubaju” nowościami Zoom TV (zdjęcia)
Następny artykułTVP inauguruje obchody 70-lecia swojego istnienia. Na początek – spotkanie z emerytowanymi pracownikami