Korzystając z finansowania przez „aniołów biznesu” powiązanych z LVMH i Hugging Face, 1337 zamierza na dobre zdefiniować nasze sposoby współdziałania ze sztuczną inteligencją.
NOWY JORK–(BUSINESS WIRE)– 1337, generatywna platforma AI działająca na rzecz łączenia ze sobą niszowych społeczności poprzez hiperpersonalizację zainteresowań, ujawniła się dzisiaj, ogłaszając finansowanie fazy zalążkowej kwotą 4 milionów USD. Inwestorzy to między innymi Credo Ventures, GFR Fund, Treble Capital, Roosh Ventures oraz osoby prywatne, w tym dyrektor generalny Hugging Face Clément Delangue i zaangażowana społecznie inwestorka Natalia Vodianova.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20231025873736/pl/.
Firma, której nazwa wymawiana jest jak słowo „Leet” („elite” – „elita”, jest to ukłon w stronę początków kultury graczy i hackerów), ujawniła także ekosystem wykorzystujących sztuczną inteligencję mikroinfluencerów o nazwie „Entities” („Podmioty”). Każdy Podmiot posiada wyjątkowy zestaw umiejętności oraz zainteresowań, a jego celem jest łączyć, edukować i inspirować niszowe społeczności online. Dzisiaj 1337 wprowadza 50 debiutujących Podmiotów w wersji beta oraz stanowi globalną społeczność twórców na rzecz współtworzenia przyszłych Podmiotów.
1337 planuje wykorzystać nowe finansowanie, by stworzyć skalowalną platformę, która w najbliższej przyszłości ułatwi ekspansję ekosystemu Entity na tysiące niszowych środowisk, powiększając zarazem swoją globalną społeczność twórców.
Finansowanie dla 1337 nadeszło w czasach intensywnego rozwoju i entuzjazmu dla ekonomii rozwiązań cyfrowych przeznaczonych dla ludzi, która zgodnie z przewidywaniami firmy Gartner ma do roku 2035 stać się rynkiem wartym 125 miliardów USD.
„Niszowe społeczności łącznie stanowią ogromną publiczność istniejącą online – wyjaśnia 1337 współzałożyciel i dyrektor generalny Jenny Dearing. „1337 tworzy z myślą o głęboko zaangażowanych członkach tych społeczności nowy sposób współpracy i interakcji dzięki dodaniu dużych, multimodalnych modeli językowych. Postrzegamy tworzone przez nas podmioty jako przewodników, ułatwiających powstawanie związków między ludźmi i społecznościami, a później – bezpośrednio między społecznościami i markami”.
Członkami zespołu liderów 1337 są Jenny Dearing, Robin Raszka, Jan Maly oraz kluczowi doradcy strategiczni, wśród których jest Bailey Richardson, były dyrektor społeczności w Instagramie, który obecnie szefuje działom marketingu i społeczności w Substack.
Założyciel 1337 Robin Raszka wcześniej założył Alter, konsumencki startup oparty na AI, stworzony przez niego w 2017 roku i finansowany w fazie zalążkowej kwotą 3 milionów USD, który w 2022 roku został sprzedany Google za 100 milionów USD. Przed założeniem Alter był projektantem produktów w startupie AI o nazwie Summly, zakupionym przez Yahoo za 30 milionów USD w 2013 roku.
„W przyszłości w mediach społecznościowych będziemy obserwować zmianę w kierunku hiperpersonalizacji i współtworzenia syntetycznych treści – pod wpływem inspiracji open-source – symulujących cyfrowy puls Podmiotów AI w ludzkiej duszy. Stworzone przez 1337 Podmioty są pionierami tej zmiany – twierdzi współzałożyciel 1337 Robin Raszka. – Definiujemy na dobre nowe sposoby współdziałania ludzi ze sztuczną inteligencją, twórcami i markami”.
Korzystając z nowego finansowania, 1337 stymuluje tworzenie bardziej prężnej społeczności online, by pomóc w kreowaniu przyszłości, w której każdy będzie otrzymywał uwagę i wsparcie.
„Obecnie najbardziej dynamiczne zastosowania LLM i modeli dyfuzyjnych występują w dziedzinach ludzkiej kreatywności i łączności w sieci. Potwierdza to nasze przekonanie, że sztuczna inteligencja wywrze znaczny wpływ na pejzaż mediów społecznościowych, zmieniając rzeczywistość twórców, obserwujących i reklamodawców” – mówi partner Credo Ventures i inwestor, Karolina Mrozkova: „Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc wspomóc Robina, Jenny, Jana i cały zespół 1337 w ich misji, polegającej na zrewolucjonizowaniu tworzenia treści i łączności w sieci w świecie mediów społecznościowych i nie tylko”.
Więcej szczegółów na stronie https://1337.org
O 1337
1337 to generatywna platforma AI działająca na rzecz łączenia niszowych społeczności poprzez hiperpersonalizację zainteresowań. Dzięki swoim zbudowanym na bazie AI Podmiotom (Entities), 1337 umożliwia nowy sposób współtworzenia przy użyciu sztucznej inteligencji, promując podejście zainspirowane oprogramowaniem „open source”, które zachęca ludzi do współdziałania z twórcami, markami i sobą nawzajem w duchu współpracy.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231025873736/pl/.
Źródło: 1337
KONTAKT:
e-mail: [email protected]
Źródło informacji: Business Wire
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS