A A+ A++

Biuro Reklamy Polsat Media podało ceny reklam na październik br. Najdrożej – bo 108,6 tys. zł netto (bez rabatów i VAT) – trzeba zapłacić za spot w niedzielnym, nadawanym wieczorem paśmie kabaretowym.

Nieco mniej – 92,6 tys. zł – kosztuje reklama przy niedzielnym serwisie sportowym. Dla emisji w dni powszednie w tym paśmie stawka jest niższa i wynosi 56 tys. zł.

Za reklamę przy “Wydarzeniach” trzeba zapłacić 56,8 tys. zł w niedziele i 80,8 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 83,4 tys. zł i 57,2 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani reklamą przy programie “Nasz nowy dom” (emisja w czwartki wieczorem) zapłacą 82,8 tys. zł, a ci chcący pokazać reklamę przy programie “Twoja twarz brzmi znajomo” – 86,4 tys. zł.

Na 68,2 tys. zł wyceniono spot przy show “Danicng with the stars. Taniec z gwiazdami”, a 63,8 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy “Love island. Wyspa miłości”.

62 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy serialu “Przyjaciółki”, 61,4 tys. zł – przy serialu “Pierwsza miłość” i 61,2 tys. zł – przy programie “Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”.

Za spot przy sobotnim show “Doda. 12 kroków do miłości” reklamodawcy zapłacą 60,4 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv podał ceny reklam na październik. Wcześniej cenniki upubliczniły TVN Media i Biuro Reklamy TVP.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOtomoto z nową odsłoną “Prawdziwych historii” z Maluchem w roli głównej
Następny artykułCo trzeci Polak oszczędza na wszystkim