A A+ A++

Zwężenie drogi pod wiaduktem zostało wprowadzone pod koniec listopada ubiegłego roku. Było związane z transportem przez Rzeszów największych elementów maszyny TBM – “Karpatki”, która wydrąży tunel w ciągu nowej drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe-Babica.

Elementy maszyny były tak potężnych rozmiarów, że aby transport mógł przejechać pod wiaduktem kolejowym trzeba było ściągnąć 36 cm asfaltu, a na niektórych odcinkach trasy demontowano oświetlenie czy znaki. 

Jak poinformował Urząd Miasta Rzeszowa po zakończeniu transportu elementów maszyny TBM, firma odpowiedzialna za budowę odcinka S19 Rzeszów Południe – Babica na swój koszt odtworzyła podbudowę ulicy 9 Dywizji Piechoty i ułożyła pierwsze warstwy nawierzchni. Dzięki temu możliwe jest przywrócenie ruchu dwoma pasami.

Do wykonania pozostało jeszcze ułożenie ostatniej warstwy nawierzchni – ścieralnej. “To nastąpi prawdopodobnie w marcu” – podał urząd.

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielka radość w sołectwach! Gmina Końskie uzbroi je w świetlice [wideo, zdjęcia]
Następny artykułFaktoring – źródłem finansowania dla start-upów